Les 5 petits-déjeuners de l’été

Parce que c’est le repas le plus important de la journée, et une véritable passion pour l’une d’entre nous (moi), on vous a fait une sélection des meilleurs petits-déjeuners pour cet été.

Frais, colorés et fruités, vous allez saliver.

L’Acaï Bowl

Le Chia Pudding

Pink ombré layered chia pudding by @michelliiiiii 💟 Recipe: 30g Chia seeds. 200ml plant based milk. 1-2 tsp red beet powder. 150g soy yoghurt. Soak chia seeds in milk and stir well. Put it in the fridge for about 3-4 hours. Take the chiapudding out of the fridge and share out in two different bowls. Add 1 tsp red beet powder to one bowl and stir well and add 1/2 tsp to the other bowl and stir well. Add 1/4 teaspoon of red beet powder to the soy yoghurt and stir well, too. Layered in a jar and top with fruits or whatever you like. – – – #ahealthynut#veganbreakfast#healthyfood#plantbased#healthyeating#healthyfoodshare#fitfood#vegetarian#veganfood#vegan#rawvegan#vegano#fitspo#whatveganseat#letscookvegan#bestofvegan#glutenfree#veganfoodlovers#feedfeedvegan#buzzfeast#radplantlife#gloobyfood#thekitchn#paleo#foodstyling#worldwideveganfood#hautecuisines#food4thought#f52grams#plantbaseddiet

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Les avocado toasts

Le combo granola et fruits

Les tartines de fruits

Photo de couverture: Moderhoney

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